مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 10:152018-08-28حوادث

کودک آزاری یا کودک همسری؟!


​آمار دقیقی در مورد ازدواج کودکان در کشور وجود ندارد اما هستند کودکانی که در اوج روزهای کودکی وارد روزهای جدی زندگی می شوند و حال باید نقش هایی را ایفا کنند که روزی در خاله بازی خود اجرا می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کودکی را در خانه پدری جا می گذارد و همراه مردی که او را نمی شناسد وارد خانه ای می شود تا در کنارش سال ها زندگی کند، زندگی که برای او نامفهوم است.

آمار دقیقی در مورد ازدواج کودکان وجود ندارد اما روز به روز به تعداد خانواده هایی که با ازدواج در سن کودکی برای دختر خود معتقدند افزوده می شود.

کودکی که هنوز در دنیای خاله بازی خود غرق است، عروسک های خود را کنار گذاشته و حال باید به اجبار والدین واردت فصل جدیدی از زندگی خود شود، فصلی طولانی که خیلی زود برای او آغاز شده است.

ایسنا در میزگردی با عنوان از آسیب های ازدواج زودهنگام تا ضرورت مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج به موضوع کودک همسری پرداخته است.

برای حل معضل کودک همسری، باید علت یابی کرد محمد بینشی، مشاوره خانواده در این نشست اظهار کرد: پدیده های اجتماعی زیربنای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خانوادگی دارند و برای رسیدگی به یک پدیده اجتماعی ابتدا باید خلاهای قانونی و فرهنگی را ابتدا رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزاری یا کودک همسری؟!

کودک آزاری یا کودک همسری؟!