مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 09:202018-08-28سياسي

دی ماه ترامپ را به طمع انداخت/ تاریخ تغییر شرایط کشور 5 مرداد 96 بود


رییس جمهور با بیان این که تاریخ تغییر شرایط کشور 5 مرداد 96 بود، گفت: حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت تا که او در اواخر دی ماه اعلام کند من در برجام نمی مانم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، صبح سه شنبه در ادامه جلسه پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ابهامات مطرح شده ازسوی مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم، اظهار کرد: لازم می دانم از همه نمایندگانی که طرح سوال را امضاء کرده اند و آنهایی که امروز پشت تریبون مجلس حضور یافتند و نکاتی را مطرح کردند که باید به آنها پاسخ داده شود سپاسگزاری کنم.

وی همچنین از وزرای مربوطه کابینه دولت درخواست کرد که در زمینه ی پنج پرسش نمایندگان مجلس و نکاتی که حین طرح آنها مطرح شد توضیحات لازم را به نمایندگان مجلس و مردم ارائه دهند.

رییس جمهوری در ادامه با طرح این پرسش که نکته اساسی شرایط امروز کشور این است که وضعیت کشور چرا اینگونه شد، خاطر نشان کرد: کشوری که در حال حرکت در مسیر کاملا آرام بود و زمانی هم که ترامپ روی کار آمده بود و به منطقه خلیج فارس سفر کرده بود، مردم در ایام انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای بزرگ آفریدند و ضربه محکمی به او و کشورهای کوچکی که دور او جمع شده بودند زدند، اما چه شد که جو یک مرتبه تغییر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دی ماه ترامپ را به طمع انداخت/ تاریخ تغییر شرایط کشور 5 مرداد 96 بود

دی ماه ترامپ را به طمع انداخت/ تاریخ تغییر شرایط کشور 5 مرداد 96 بود