مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 07:052018-08-28فرهنگي

فراخوان سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان


معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران طی فراخوانی از دانشجویان برای شرکت در سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این فراخوان آمده است: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در راستای توجه به تولیدات فرهنگی دانشجویان و ترغیب آنها به مطالعه کتاب، نه فقط به عنوان امری تکلیفی و در حوزه کتاب های درسی بلکه در گستره وسیع آثار ادبی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و … اقدام به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان کرده است.

توجه به امر تألیف و ترجمه کتاب توسط دانشجویان از جمله اقداماتی است که نه فقط آن ها را در مسیر فراگیری دانش کمک خواهد کرد، بلکه ذهن کاوشگر آن ها را نظم خواهد بخشید و خلاقیت های شان را برای استفاده دیگران ثبت و ضبط خواهد کرد.

در این راستا حوزه کتاب های ارسالی به سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان شامل کتاب های دینی، اخلاقی و تربیتی، کتاب های هنری و ادبی و کتاب های اجتماعی و سیاسی است.

شرایط شرکت در جشنواره نیز به شرح زیر اعلام شده است: شرکت کنندگان باید دانشجوی رسمی یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان

فراخوان سومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان