مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 23:452018-08-27بين الملل

مسکو خبر به تعویق افتادن نشست صلح افغانستان را تایید کرد


وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در پی درخواست رییس جمهوری افغانستان، مذاکرات چندجانبه صلح به میزبانی مسکو را به تعویق انداخته است.

- وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در پی درخواست رییس جمهوری افغانستان، مذاکرات چندجانبه صلح به میزبانی مسکو را به تعویق انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دستگاه دیپلماسی روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، مذاکرات صلح افغانستان که قرار بود با حضور نمایندگانی از طالبان برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است.

چند روز پیش، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه تایید کرد که گروه طالبان ماه سپتامبر در نشست مذاکرات صلح در مسکو شرکت خواهد کرد.

افغانستان در واکنش گفته بود که در این نشست شرکت نمی کند.

ریاست جمهوری افغانستان پیش تر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، رییس جمهوری افغانستان و وزیر خارجه روسیه امروز (دوشنبه) در گفت وگویی تلفنی تصمیم گرفته اند نشست مسکو به تعویق افتد.

در این بیانیه آمده است: در این گفت وگو تصمیم گرفته شد که به منظور آمادگی ها و تأثیر بیشتر، نشست مسکو به تعویق انداخته شود تا هر دو کشور برای این نشست آمادگی یابند و دولت های افغانستان و روسیه هر دو به طور مشترک این نشست را مدیریت و میزبانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو خبر به تعویق افتادن نشست صلح افغانستان را تایید کرد

مسکو خبر به تعویق افتادن نشست صلح افغانستان را تایید کرد