مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 22:262018-08-27بين الملل

همکاری آلمان، فرانسه و انگلیس برای ایجاد کانال تبادل مالی با ایران


وزیر دارایی فرانسه می گوید تروییکای اروپایی در حال کار بر روی ایجاد یک سامانه تبادل مالی مستقل از آمریکا با هدف استقلال تجاری در مواردی مانند ادامه تبادلات مالی با ایران است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برونو لو ماری وزیر دارایی فرانسه از همکاری تروییکای اروپایی برای ایجاد یک کانال مالی مستقل از آمریکا با هدف ایجاد کانالی با هویت کاملاً اروپایی و ادامه تعامل اقتصادی با ایران خبر داد.

آنطور که لو ماری امروز در دیدار با اعضای اتحادیه روزنامه نگاران AJEF گفته، فرانسه، آلمان و انگلیس در حال مذاکره بر روی طرح ایجاد کانالی مستقل از کانال های تبادل مالی آمریکایی یا مشترک با آمریکا هستند تا اروپایی ها بتوانند در تجارت بین الملل، تابع تصمیمات خود باشند و نه کشورهای دیگر.

در حال حاضر سامانه های مطرح تبادل مالی بین المللی، آمریکایی است و بانک سرمایه گذاری اروپا که قرار بود بازوی اتحادیه برای اعطای مشوق های مالی به طرف های تجاری اتحادیه اروپا باشد، 40 درصد از بودجه خود را از منابع موجود در قلمرو حاکمیتی ایالات متحده کسب کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وزیر دارایی فرانسه در خصوص این تصمیم جدید اتحادیه اروپا گفته: ما در کنار آلمان مصمم هستیم که بر روی یک ابزار تأمین مالی اروپایی یا فرانسوی-آلمانی کار کنیم؛ ابزاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آلمان، فرانسه و انگلیس برای ایجاد کانال تبادل مالی با ایران

همکاری آلمان، فرانسه و انگلیس برای ایجاد کانال تبادل مالی با ایران