مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 14:352018-08-27پزشكي

پرونده سلامت و نظام ارجاع از سالمندان آغاز شود


معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران سالمند شدن جمعیت را یکی از چالش های نظام بیمه و سلامت کشور عنوان کرد و گفت: طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده با محوریت سلامت نگر در شهرها باید از گروه سنی سالمندان شروع شود تا در نهایت این موضوع باعث تحمیل هزینه .

- معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران سالمند شدن جمعیت را یکی از چالش های نظام بیمه و سلامت کشور عنوان کرد و گفت: طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده با محوریت سلامت نگر در شهرها باید از گروه سنی سالمندان شروع شود تا در نهایت این موضوع باعث تحمیل هزینه ها به نظام بیمه و سلامت کشور نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید مرتضی ادیانی، سالمند شدن جمعیت کشور را یکی از چالش های نظام بیمه کشور در آینده عنوان کرد و افزود: یکی از مسائل عمده جمعیتی در کشورهای جهان، مسئله سالخوردگی و پیامدهای ناشی از آن است.

در حال حاضر کشور ایران از مرحله انتقال ساختار سنی جمعیت، جوانی به سالخوردگی را تجربه می کند.

وی ادامه داد: با اینکه در حال حاضر جمعیت سالمند سهم کمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، اما فزونی سرعت رشد جمعیت سالمند در مقایسه با رشد جمعیت کل کشور و پیش بینی افزایش تعداد و سهم سالخوردگان در سال های آتی، لزوم برنامه ریزی آینده نگر برای کنترل مسائل مربوط به این گروه از جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سلامت و نظام ارجاع از سالمندان آغاز شود

پرونده سلامت و نظام ارجاع از سالمندان آغاز شود