مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 12:162018-08-27اقتصادي

بهره برداری از 250 طرح نیمه کاره ورزشی در هفته دولت


همزمان با هفته دولت 250 طرح نیمه کاره با اعتبار 200 میلیارد تومان در حوزه های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و جوانان افتتاح می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از واحد مرکزی خبر بوشهر، مسعود سلطانی فر با بیان اینکه تعداد طرح هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد بیش از پارسال است، اظهار داشت: نکته اصلی مدیریت منابع مالی است یعنی به جای اینکه تمرکزمان را بر تعداد زیادی طرح بگذاریم که نیمه کاره رها شود، به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که طرح های نیمه تمام بیشتری را تکمیل کنیم.

وی افزود: همزمان با هفته دولت 250 طرح نیمه کاره با اعتبار 200 میلیارد تومان در حوزه های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و جوانان افتتاح می شود.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: با توجه به محدودیت های مالی، طرح هایی که از 10-15 سال پیش بلاتکلیف مانده بود با عنوان فجر چهلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از هفته دولت تا دهه فجر، به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: این طرح ها شامل سالن های ورزشی 6 هزار نفری، چندین ورزشگاه 15 و پنج هزار نفری، سالن های دوومیدانی، پیست دوچرخه سواری، استخرهای سرپوشیده و زمین های فوتبال است که امیدواریم با افتتاح آنها از نظر سخت افزاری شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات  مختلف داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 250 طرح نیمه کاره ورزشی در هفته دولت

بهره برداری از 250 طرح نیمه کاره ورزشی در هفته دولت