مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1397 ساعت 10:102018-08-27سياسي

هیچ شهری در دنیا با تاریخ همدان سرپا نیست


رییس مجمع نمایندگان استان همدان برگزاری رویداد همدان 2018 را یکی از برنامه های رونمایی همدان عنوان کرد و گفت: نقشه توسعه استان همدان تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی در آیین افتتاحیه کنفرانس همدان 2018، هدف از برگزاری این رویداد را معرفی همدان دانست و تصریح کرد: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است به طوریکه استان های صاحب نام و بزرگ و پرافتخارتری داریم اما وقتی همدان به عنوان پایتخت مطرح شد رقابت سنگینی بین استان های کشور به وجود آمد که با مطالعه و یکسال پیگیری و بررسی عمیق و دقیق همدان این عنوان را از آن خود کرد.

وی افزود: به دنبال آن به حق، امروز در سال 2018، پایتخت گردشگری کشورهای آسیا، همدان انتخاب شد و این همایش در همدان برگزار می شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه همدان در طول تاریخ جایگاه ویژه ای داشته است، اظهار کرد: هیچ شهری در دنیا با تاریخ همدان سرپا نیست به طوریکه 1800 جاذبه گردشگری و بزرگترین عارفان و علما را در خود جای داده است.

وی اعلام کرد: نخستین ساختار سیاسی و اداری در همدان به وجود آمده آن هم 1100 سال قبل از میلاد و امروز همچنان این محوریت را دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه به دلایلی همدان به ویژه در طول دهه های گذشته نتوانسته خودش را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهری در دنیا با تاریخ همدان سرپا نیست

هیچ شهری در دنیا با تاریخ همدان سرپا نیست