مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1397 ساعت 08:012018-08-26دانش

مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان کشور آغاز شد/ 8 تیم در این مسابقات شرکت کردند


دبیر علمی مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان گفت: هشت تیم از دانشگاه های صنعتی شیراز، اصفهان، تبریز، کاشان، قزوین، آزاد کرج و حکیم سبزواری در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، بهمن کروجی، دبیر علمی هفتمین دوره مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان در حاشیه افتتاحیه این مسابقات در دانشگاه حکیم سبزواری در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات با هدف آشناکردن دانشجویان با مهارت های کاربردی و عملی طی روزهای 3و4 شهریورماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود.

کروجی با اشاره به اینکه فرایند مسابقات از ابتدای سال جاری آغاز شد و اردیبهشت ماه سوال مسابقات بر روی سایت این دانشگاه قرار گرفت، افزود: در طراحی این سوال فرایند تبدیل ایده به عمل مد نظر گرفته شده بود.

عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: از میان 30 گروهی که در سایت ثبت نام و سوال را دریافت کردند، پس از طی مراحل داوری اولیه 8 پروپوزال برای مرحله نهایی برگزیده شد که امروز شاهد رقابت این گروه ها هستیم.

وی ادامه داد: فرایند مسابقات به این گونه است که گروه ها ابتدا پروپوزال خود را در مرحله تئوری برای تیم داوران شرح داده و در مرحله عملی مسابقات در کارگاه ریخته گری به صورت عملی پروپوزال خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان کشور آغاز شد/ 8 تیم در این مسابقات شرکت کردند

مسابقات سراسری ریخته گری دانشجویان کشور آغاز شد/ 8 تیم در این مسابقات شرکت کردند