مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 14:552018-08-25سياسي

حذف نقاط پرحادثه جاده ها از اولویتهای اصلی دولت است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه های ارتباطی می تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل تر کند .

- معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه های ارتباطی می تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل تر کند که در این خصوص برنامه های خوبی در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه مطلوب آن در تمامی بخش ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور در مراسم بهره برداری از از 60 کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی آذربایجان غربی گفت: حفظ جان هموطنان و برقراری احساس امنیت و اعتماد در بین مردم جهت انجام سفرهای ایمن و همچنین گسترش راههای امن در جهت توسعه زیرساخت های اقتصادی و رونق همه جانبه یکی از مهمترین رییس کاری دولت به شمار می رود.

وی با اشاره به جایگاه آذربایجان غربی در شبکه معابر بین شهری کشور بیان کرد: این استان بعنوان یک هاب اقتصادی در شمال غرب کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نقاط پرحادثه جاده ها از اولویتهای اصلی دولت است

حذف نقاط پرحادثه جاده ها از اولویتهای اصلی دولت است