مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 10:312018-08-25سياسي

آغاز صرفه جویی در دولت عمران خان با حذف مخارج اضافی


کابینه پاکستان با پیشنهاد حذف هزینه ها و مخارج اضافی درخواستی از جانب وزرا، نخست وزیر و رییس جمهور موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کابینه پاکستان با حذف هزینه های اضافی درخواستی از جانب وزرا، نخست وزیر و رییس جمهور موافقت کرد.

در دومین اجلاس کابینه دولت جدید پاکستان که به سرپرستی عمران خان نخست وزیر این کشور برگزار شد، وی با اجرای برنامه ابتدایی 100 روزه موضوع هزینه های اضافی وزرا و تعطیلی کارمندان دولت را بررسی کرد.

بعد از اتمام اجلاس کابینه فواد چودهری وزیر اطلاع رسانی پاکستان با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: دولت های قبلی مقامات، سرمایه ملی را برای امور شخصی صرف می کردند و با درخواست هزینه اضافی به صلاحدید آن ها موافقت می شد.

وی افزود: نواز شریف نخست وزیر سابق ظرف یک سال 51 میلیارد روپیه هزینه اضافی را از سرمایه ملی برداشت کرد و نخست وزیر اسبق نیز با 30 میلیارد روپیه هزینه اضافی برای وزرا موافقت کرد.

چودهری تأکید کرد: طبق توافقات صورت گرفته در اجلاس کابینه سفر های خارجی وزرا که هزینه اضافی را بر کشور تحمیل می کند محدود خواهد شد و فقط با اجازه نخست وزیر انجام می شود.

وی افزود: ساعات کار ادارات از ساعت 9 الی 5 بعد از ظهر خواهد بود این در حالی است که نخست وزیر، رییس دیوان عالی و وزرا نمی توانند از تسهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صرفه جویی در دولت عمران خان با حذف مخارج اضافی

آغاز صرفه جویی در دولت عمران خان با حذف مخارج اضافی