مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1397 ساعت 08:412018-08-25بين الملل

مک کین بالاخره تسلیم سرطان شد


جان مک کین، سناتور برجسته جمهوری خواه، که از چند ماه پیش به علت سرطان مغز کنگره را ترک و مشغول معالجه شده بود، گفته دیگر تمایلی برای ادامه درمان ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خانواده مک کین که از کهنه سربازان جنگ ویتنام است و به اخلاق مندی در میان جمهوری خواهان شهرت دارد با صدور اطلاعیه ای گفتند: او که تا همین الان هم فراتر از انتظار ها برای زنده مانده جنگیده و پیروز شده حالا تصمیم گرفته که به روند درمان سرطان خود خاتمه دهد.

مک کین، 81 ساله، ژوییه سال گذشته و در حالی که برای یک جراحی ساده و برداشتن یک لخته خون بستری شده بود با تشخیص یک تومور مغزی بدخیم و پیش رونده روبه رو شد و درمان را با عمل جراحی در بالای چشم چپ خود آغاز کرد.

او از ماه دسامبر گذشته واشنگتن و جلسات مجلس سنا در کنگره را ترک کرد هر چند همچنان نسبت به وقایع سیاسی روز موضع گیری می کند و گاه به گاه هم با دونالد ترامپ، رییس جمهوری، سرشاخ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی.

بی.

سی در اطلاعیه خانواده مک کین آمده: او تا هم اکنون هم بسیار فراتر از حد انتظار برای زنده ماندن تلاش کرده و پیروز شده، اما اکنون پیشرفت بیماری و کهولت سن او را واداشته با وجود استقامت و اراده همیشگی اش از ادامه درمان صرف نظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کین بالاخره تسلیم سرطان شد

مک کین بالاخره تسلیم سرطان شد