مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1397 ساعت 16:152018-08-23پزشكي

درباره درآمد پزشکان غلو می‎ شود


رییس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه با بیان این که تنها بخش کوچکی از جامعه پزشکان درآمد بالایی دارند، گفت: در خصوص درآمد پزشکان در جامعه غلو می شود.

- محمدباقر حیدری به مناسبت روز پزشک (اول شهریور) در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عضویت حدود 2800 نفر در سازمان نظام پزشکی استان گفت: از این تعداد 812 نفر پزشک عمومی، 584 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص، 366 نفر دندانپزشک، 358 نفر داروساز، 323 نفر ماما و 312 نفر لیسانسه پروانه دار هستند.

وی با کافی دانستن تعداد پزشکان استان، گفت: شاید دربرخی رشته ها نیاز باشد تعداد پزشکان افزایش یابد، اما در مجموع کمبودی در زمینه پزشک در استان نداریم.

وی افزود: آنچه که موجب اشکال می شود بحث توزیع پزشکان است و توزیع پزشکان در استان تا حدی مناسب نیست و پزشکان بیشتر در مرکز استان متمرکز شده اند.

حیدری با بیان این که نمی توان در هر روستایی همه تخصص ها را فراهم کرد، افزود: این امر در هیچ جای دنیا هم انجام نشده و شدنی نیست، بنابراین باید خدمات درمانی را سطح بندی کرد و بیماران با مشکل حاد باید به متخصص ارجاع شوند.

وی افزود: بیش از 90 درصد مراجعه بیماران به یک پزشک به راحتی و بصورت سرپایی قابل درمان است و نیاز به اقدامات تخصصی ندارد، بنابراین الزامی برای حضور پزشکان متخصص در گوشه گوشه استان وجود ندارد و تنها بیماران نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره درآمد پزشکان غلو می‎ شود

درباره درآمد پزشکان غلو می‎ شود