مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 20:102018-08-22فرهنگي

گردهمایی عروسک ها با آتش بازی برای افتتاح یک جشنواره


هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش های عروسکی تهران با شادپیمایی عروسک ها و خانواده ها و حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح جشنواره تئاتر عروسکی عصر چهارشنبه 31 مردادماه ابتدا با استقبال خوب مردم برای شرکت در شادپیمایی، در پارک آب و آتش تهران از ساعت 17 شروع شد و پس از گذشت یک ساعت با همراهی خانواده هایی که با بچه ها، پدربزرگ و مادربزرگ ها و عروسک هایشان به این پارک آمده بودند با اجرای چند برنامه عروسکی و آواز خوانی ادامه پیدا کرد.

شادپیمایی در مسیر تعیین شده و با وجود آفتاب بعدازظهر با عروسک های کوچک و بزرگ جشنواره و نیز عروسک هایی که در دست کودکان بود برپا شد.

برخی عروسک های غول پیکر تصویری از چهره های طنز خارجی بودند و برخی هم چهره زنان و مردانی از اقوام ایران که حرکتشان با موسیقی محلی همراه بود.

برای این افتتاحیه استیجی در پارک آب و آتش آماده شده بود که با حضور امیرحسین صدیق به عنوان مجری، قطعات کوتاه نمایشی و ترانه های شاد کودکانه برای مخاطبان اجرا شد.

در این مراسم هنرمندان و مدیران مختلفی شرکت داشتند که از جمله آنها به سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران و نیز هرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی عروسک ها با آتش بازی برای افتتاح یک جشنواره

گردهمایی عروسک ها با آتش بازی برای افتتاح یک جشنواره