مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 09:552018-08-22اجتماعي

عزم جدی ناجا برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع)


رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: برای برقراری نظم، امنیت و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) تمام واحدها و ظرفیت های ممکن پای کار آمده اند.

- رییس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور گفت: برای برقراری نظم، امنیت و تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع) تمام واحدها و ظرفیت های ممکن پای کار آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: در روز عرفه، توفیق بازدید از پایانه مرزی شلمچه فراهم شد و از نزدیک شاهد اقدامات از جمله ایجاد و رفع نقص زیرساخت هایی بودیم که برای تسهیل امور و تردد زائران اربعین حسینی(ع) در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به همت مطلوب مسئولان استان در برطرف کردن بخشی از مشکلات سال گذشته تصریح کرد: برای ایجاد هماهنگی در راستای آماده سازی هرچه مطلوب تر زیرساخت های مورد نیاز اربعین حسینی(ع)، جلسه ای با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار شد و الحمدلله در هر 2 مرز شلمچه و چذابه اقدامات بسیار مطلوبی در حال اجرا است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: با توجه به محدودیت زمان عملیات اربعین حسینی(ع) که معمولا اول ماه صفر شروع می شود، مقرر شد تمام واحدها با استفاده حداکثری از ظرفیت های خود پای کار بیایند تا بتوانیم طرح ها و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی ناجا برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع)

عزم جدی ناجا برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی(ع)