مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 09:462018-08-22سياسي

لزوم برنامه ریزی دولت برای مقابله با گرانفروشی


خطیب نماز عید قربان در ایلام برلزوم برنامه ریزی و مقابله با گرانفروشی از سوی دولت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام شمس الله سراج صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان در ایلام ضمن تبریک عید قربان بر لزوم برنامه ریزی و مقابله با گرانفروشی از سوی دولت تاکید کرد.

خطیب نماز عید قربان در ایلام گفت: باید همه تلاش کنیم در راستای مقابله با دسیسه های دشمنان موفق عمل کنیم و مردم به همراه مسؤولان در این راه کوشش کنند.

وی ادامه داد: فروشندگان و مغازه داران نیز در ارائه خدمات تقوی الهی را مد نظر قرار داده تا بار مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: متاسفانه برخی از فروشندگان و مغازه داران در کنار تحریم های دشمنان فشار اقتصادی را زیاد کرده اند.

سراج با اشاره به تحریم در کشور ترکیه از سوی آمریکا تصریح کرد: مسؤولان ترکیه ای تدابیر لازم را برای مقابله با تحریم ها اتخاذ کرده و این رویه رژیم آمریکا است که به همه کشورها فشار وارد کند.

خطیب نماز عید قربان در ایلام با اشاره به اینکه عید قربان عید بندگی است گفت: همه باید با تقوی الهی در مسیر زندگی گام برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، نظیر چنین مراسمی و برپایی نماز عید قربان در همه مناطق و شهرستان های استان ایلام از جمله مهران، چرداول، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی دولت برای مقابله با گرانفروشی

لزوم برنامه ریزی دولت برای مقابله با گرانفروشی