مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 09:462018-08-22بين الملل

بازهم ادعا های ضد ایرانی بولتون این بار در مصاحبه با «رویترز»


مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک مصاحبه، ضمن تکرار ادعا های ضد ایرانی مقام های واشنگتن، درباره مواضع روسیه در سوریه و منافع آمریکا در این کشور اظهاراتی مطرح کرد.

- بازهم ادعا های ضد ایرانی بولتون این بار در مصاحبه با رویترز مشاور امنیت ملی کاخ سفید در یک مصاحبه، ضمن تکرار ادعا های ضد ایرانی مقام های واشنگتن، درباره مواضع روسیه در سوریه و منافع آمریکا در این کشور اظهاراتی مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان بولتون مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با رویترز درباره منافع آمریکا در سوریه صحبت کرد و بار دیگر خواستار خروج ایران از سوریه شد.

بولتون در این مصاحبه که در فلسطین اشغالی صورت گرفته، از دیدار اخیر خود با همتای روس خود در ژنو و رایزنی ها با او درباره مسائل سوریه و ایران خبر داد.

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در مصاحبه با رویترز تاکید کرد که تماس های آمریکا با روسیه درباره سوریه سبب حصول به هیچ توافق و فهمی مشترک درباره عملیات ارتش سوریه در ادلب نیانجامیده و اصلا این موضوع در مذاکرات واشنگتن و مسکو نبوده است.

بولتون همچنین گفت: منافع ما در سوریه، پایان نابودی سرزمینی خلافت داعش و پرداختن به تهدید تروریسم داعش و درباره حضور شبه نظامیان و نیرو های متعارف ایرانی (در سوریه) نگرانیم و این ها موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازهم ادعا های ضد ایرانی بولتون این بار در مصاحبه با «رویترز»

بازهم ادعا های ضد ایرانی بولتون این بار در مصاحبه با «رویترز»