مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 09:402018-08-22سياسي

انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بازسازی راکتور آب سنگین اراک شد


با خروج یکجانبه آمریکا از برجام انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بهسازی نیروگاه آب سنگین اراک شد که پیش از این با حضور ایران، - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با خروج یکجانبه آمریکا از برجام انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بهسازی نیروگاه آب سنگین اراک شد که پیش از این با حضور ایران، آمریکا و چین تشکیل شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی در حاشیه نماز عید قربان در تهران در گفت وگو با صدا و سیما با بیان این که تمامی امور هسته ای به خوبی پیش می رود و هیچ مشکلی وجود ندارد ، افزود: علی رغم خروج آمریکا از برجام هیچ مشکلی نه در بحث اکتشاف، نه در بحث تحقیق و توسعه و نه در بحث ساخت نیروگاه های جدید وجود ندارد و فعالیت هایی همچون تولید دارو و ساخت بیمارستان در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر این که بازگشت تحریم های یکجانبه آمریکا هیچ تأثیری بر فعالیت های هسته ای ایران نگذاشته است گفت: بخش عمده ای از پروژه های ما یا خود اتکا هستند یا با کشوری مثل روسیه در حال انجام است که روس ها نیز به خوبی به تعهدات شان عمل می کنند.

وی از پیشرفت نیروگاه دوم بوشهر خبر داد و افزود: در حال حاضر این نیروگاه جلوتر از برنامه پیش می رود و امیدواریم تا شش سال آینده نیروگاه دوم به بهره برداری برسد و دو سال بعد از راه اندازی نیروگاه دوم نیروگاه سوم نیز وارد مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بازسازی راکتور آب سنگین اراک شد

انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بازسازی راکتور آب سنگین اراک شد