مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1397 ساعت 02:202018-08-21فرهنگي

نعمت الله: هیچ فیلمی را بدون نظر بر «سلامت» نساخته ام


کارگردان فیلم هایی چون «رگ خواب» و «بی پولی» می گوید: امکان ندارد فیلمی بسازم و از منظر اخلاق اجتماعی یا سلامت اجتماعی به آن نظر نکنم.

- کارگردان فیلم هایی چون رگ خواب و بی پولی می گوید: امکان ندارد فیلمی بسازم و از منظر اخلاق اجتماعی یا سلامت اجتماعی به آن نظر نکنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید نعمت الله - کارگردان فیلم شعله ور همچنین برگزاری رویدادهای تلفیقی چون برگزاری جشنواره فیلم سلامت را که تعامل اهالی سینما و جامعه علمی کشور را به همراه دارد، تحسین می کند.

نعمت الله غالبا فیلم هایش را بر محور یک شخصیت عجیب و غریب جلو برده است؛ کاراکتری که در نظر مخاطب غیرعادی جلوه می کند اما در عین حال، دنبال کردن شیوه زندگی او و درد و رنجی که دارد، کنجکاوی اش را نیز برمی انگیزد.

او دو فیلم اخیر خود را به دو شکل کاملا زنانه و کاملا مردانه ساخته است.

در رگ خواب با زنی همراه شدیم که به شکلی بیمارگونه عاشق شده بود و در شعله ور مردی ما را با خودش به درون داستانی برد که از یک نوع خودآزاری به دگرآزاری رسیده بود؛ گویی سلامت روانی و اجتماعی، هر بار به شکلی در آثار این کارگردان سینمای ایران،تصویر شده است، در ادامه گفت وگویی را از این کارگردان به بهانه ی جشنواره ی فیلم سلامت می خوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت الله: هیچ فیلمی را بدون نظر بر «سلامت» نساخته ام

نعمت الله: هیچ فیلمی را بدون نظر بر «سلامت» نساخته ام