مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 19:452018-08-21سياسي

مراسم نماز عید قربان در بوسنی برگزار شد


مراسم نماز عید سعید قربان در بوسنی و هرزگوین، با حضور سفراء و دیپلمات های کشورهای اسلامی از جمله سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماز عید سعید قربان به اقامت حسین افندی کاوازوویچ رییس العلمای جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین در مسجد تاریخی غاری خسروبیگ سارایوو، با حضور مقامات سیاسی و مذهبی بوسنیایی از جمله باقر عزت بگوویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین، صفت سفتیچ رییس مجلس اقوام، سفراء و دیپلمات های کشورهای اسلامی از جمله محمود حیدری سفیر کشورمان و آحاد مسلمانان این شهر اقامه شد.

حسین افندی کاوازوویچ رییس جامعه اسلامی و رییس العلمای بوسنی و هرزگوین در خطبه های نماز عید قربان در مسجد غازی خسروبیگ سارایوو، با اشاره به آیه 161 سوره مبارکه انعام ، گفت: حضرت ابراهیم(ع) تعلقات و آنچه که به آن علاقه داشت را، در راه آن قربانی کرد و از این جهت خدا مقامی اعطاء کرد که با گذشت هزاران سال، هر ساله میلیون ها مسلمان در مراسم حج، به یاد اطاعت او از فرمان خداوند، قربانی نثار می کنند.

رییس العلمای جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین با تبریک مجدد عید سعید قربان به مسلمانان سراسر جهان به ویژه مسلمانان کرواسی، صربستان، کوزوو، مقدونیه، اسلوونی و مونته نگرو، ابراز امیدواری کرد که مشکلات مسلمانان در تمام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نماز عید قربان در بوسنی برگزار شد

مراسم نماز عید قربان در بوسنی برگزار شد