مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 18:162018-08-21اقتصادي

تعلل بورس کالا در اعلام اسامی خریداران تعجب برانگیز است


به رییس بورس کالا گفته بودیم ، اسامی خریداران را اعلام کند تا شائبه حضور دلالان در رسانه ها پایان پذیرد اما تعلل بورس کالا در این مورد تعجب برانگیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت محمد شریعتمداری گفت: همه دریافت کنندگان ارز در بانک و نیز دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی مکلف شدند برای واردات کالا وثیقه و تضمین کافی تامین کنند.

بر این اساس چنانچه واردکننده از واردات کالایی که تامین ارز شده ، سرباز زند، ضمن توقیف وثیقه و تضمین مالی به اتهام قاچاق ارز در محاکم تعزیرات تحت پیگرد و مجازات قرار خواهد گرفت.

وی درباره میزان ارز تامین شده برای مواد اولیه و کالاهای اساسی نیز افزود: کل ارز تامین شده برای واردات مواد اولیه و نیز واردات کالاهای اساسی، دارو وتجهیزات پزشکی از اول سال جاری تا پایان بیست وهفتم مردادماه کمتر از 10 میلیارد دلار بوده است.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگر سخنانش،درباره موعد قانونی واردات کالاهایی که ارز به آنها تخصیص یافته نیز گفت: براساس قوانین ومقررات کشور، واردکنندگان تجهیزات و ماشین آلات طبق قرارداد خرید،عموماً بالاتر از شش ماه برای ورود و ترخیص کالا از گمرک فرصت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل بورس کالا در اعلام اسامی خریداران تعجب برانگیز است

تعلل بورس کالا در اعلام اسامی خریداران تعجب برانگیز است