مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 17:252018-08-21سياسي

سردار جلالی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی روز صنعت دفاعی را به امیر سرتیپ حاتمی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است: امیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛ ابتدا عید سعید قربان را تبریک عرض نموده و از زحمات خالصانه و عالمانه کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنعت دفاعی کشور که موجب ایجاد اقتدار دفاعی و بازدارندگی و صلح و امنیت پایدار در کشور شده است تقدیر و تشکر می کنم.

31 مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی روز صنعت دفاعی نماد تحریم شکنی و تقویت روزافزون توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

این روز ، روز گرامیداشت یاد و خاطره سه وزیر شهید، دکتر مصطفی چمران، سرلشکر موسی نامجو و شهید فکوری و بیش از هزار شهید این راه نورانی است.

تجارب گران سنگ دوران دفاع مقدس بعنوان سرمایه ای عظیم و رصد مستمر تحولات فناورانه و پایش هوشمندانه تغییرات و تحولات امنیتی کشور صنایع دفاعی را قادر ساخته اند تا جهت تأمین اهداف و منافع کشور،تمامی نیازهای نیروهای مسلح در پاسخ به تهدیدات ناهم طراز را در فرآیند کامل ایده تا محصول تولید نماید.

دستاوردهای بزرگ و تحسین برانگیز حوزه صنایع دفاعی کشور ، تحت منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت

سردار جلالی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت