مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 16:562018-08-21سياسي

سردار جلالی در پیامی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام تبریک به امیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع گفت: امروز استراتژی دفاعی کشور مبتنی ست بر تولیدات بومی سلاح و تجهیزات و این افتخار بزرگ صنعت دفاعی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیام تبریک به امیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع گفت: امروز استراتژی دفاعی کشور مبتنی ست بر تولیدات بومی سلاح و تجهیزات و این افتخار بزرگ صنعت دفاعی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایداری ملی به نقل از روابط عمومی سازمان، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی روز صنعت دفاعی را به امیر سرتیپ حاتمی تبریک گفت.

متن کامل پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی به وزیر دفاع و پشتیبانی به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمامیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح؛ ابتدا عید سعید قربان را تبریک عرض نموده و از زحمات خالصانه و عالمانه کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و صنعت دفاعی کشور که موجب ایجاد اقتدار دفاعی و بازدارندگی و صلح و امنیت پایدار در کشور شده است تقدیر و تشکر می کنم.

31 مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی روز صنعت دفاعی نماد تحریم شکنی و تقویت روزافزون توان دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی در پیامی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت

سردار جلالی در پیامی روز صنعت دفاعی را به وزیر دفاع تبریک گفت