مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 15:452018-08-21فرهنگي

یک دیدار سینمایی در فارابی با محوریت بین الملل


اعضای شورای مرکزی کانون کارگردانان خانه سینما با معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی در محل این بنیاد دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این دیدار شرکت کنندگان در جلسه به بیان دیدگاه های خود درباره انتخاب فیلم برای اسکار، جشنواره جهانی فیلم فجر و نحوه عرضه بین الملل و برپایی چتر سینمای ایران در بازارهای مختلف پرداختند.

در این چارچوب، اعضاء شورای مرکزی کانون کارگردانان بر لزوم حمایت از سینمای مستقل، پاسخگویی به نسل جوان سینما، نگاه حمایتی بنیاد به بخش های فعال و تصدی گری بیشتر خانه سینما و عدم رقابت فارابی با بخش خصوصی تاکید داشتند و از ایجاد فضای گفتگو با معاون بین الملل استقبال کردند.

رائد فریدزاده – معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی – و کامیار محسنین – کارشناس ارشد بین الملل بنیاد – نیز در این دیدار توضیحاتی را در باب نحوه و پیشینه انتخاب اعضای کمیته انتخاب فیلم برای اسکار، فعالیت های بخش بین الملل ارائه نمودند.

فریدزاده با تقدیر از دلسوزی کانون کارگردانان، با تاکید بر لزوم همیاری بیشتر میان اصناف خانه سینما و بین الملل سینمای ایران در مقطع کنونی، اظهار داشت که ترجیح بر پاسخ به نامه دوم کانون کارگردانان در جلسه ای حضوری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دیدار سینمایی در فارابی با محوریت بین الملل

یک دیدار سینمایی در فارابی با محوریت بین الملل