مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 15:302018-08-21سياسي

دیدار با ایثارگران باید اثربخش و در راستای حل مشکلات آنان باشد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید تلاش های بیشتری در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت انجام شود و همچنین مسئولان بنیاد باید ارتباط بیشتری با ایثارگران برقرار کنند تا از مشکلات و خواسته های آن ها به صورت کامل مطلع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک عید سعید قربان، بیان کرد: عید قربان به عنوان یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان، نمونه تعبد انسان در برابر خداوند و عید ایثار، اخلاص و فداکاری است.

نمونه ایثار و فداکاری در رفتار و منش خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ملت شریف ایران قابل مشاهده است که چگونه افراد بی شماری در سایه ایمان به خداوند متعال از سرمایه های خویش برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی گذشتند و عزیزان خود را با افتخار تقدیم این مرزوبوم کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، ضمن تبریک این ایام و گرامی داشت یاد و خاطره شهدیان رجایی و باهنر و تمام شهدای دولت، خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش های بیشتری در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت انجام شود.

همچنین مسئولان بنیاد باید ارتباط بیشتری با ایثارگران برقرار کنند تا از مشکلات و خواسته های آن ها به صورت کامل مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با ایثارگران باید اثربخش و در راستای حل مشکلات آنان باشد

دیدار با ایثارگران باید اثربخش و در راستای حل مشکلات آنان باشد