مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 15:002018-08-21فرهنگي

انتقاد نصیریان از حضور کم مردم و هنرمندان در ختم عزت الله انتظامی


علی نصیریان از حضور کمرنگ هنرمندان و مردم در مراسم ختم عزت سینمای ایران انتقاد کرد و گفت:عزت الله انتظامی شایستگی خیلی بیشتر از این را داشت.

- انتقاد "نصیریان" از حضور کم مردم و هنرمندان در ختم عزت الله انتظامی علی نصیریان از حضور کمرنگ هنرمندان و مردم در مراسم "ختم عزت سینمای ایران" انتقاد کرد و گفت:عزت الله انتظامی شایستگی خیلی بیشتر از این را داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر و یار عزت الله انتظامی که ظهر 30 مرداد ماه در مراسم یادبود این هنرمند سخن می گفت،ادامه داد: از اشخاصی که آمدند، تشکر می کنم.

برایم جای تعجب است که سالن مسجد اینقدر خالی است .

عزت الله انتظامی شایستگی خیلی بیشتر از این داشت و باید همکاران من در حوزه های مختلف قدم رنجه می فرمودند و تشریف می آوردند، البته از آقای انتظامی چیزی کاسته نمی شود او از روح و جانش مایه می گذاشت.

بازیگر فیلم گاو ادامه داد: همه فکر می کنند که بازیگری که کاری ندارد! اما اگر کسی فقط یک نقش مثل مش حسن را نگاه کند متوجه می شود که چقدر مشکل است که کسی بتواند خودش را جایگزین گاو ش بکند و این نقش باور پذیر باشد، این نتیجه کار آقای انتظامی بود.

او درباره سیر کار هنری این هنرمند بیان کرد: او در تئاتر لاله زار پیش پرده خوان بود که در کارهای نمایشی سنتی بسیار مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نصیریان از حضور کم مردم و هنرمندان در ختم عزت الله انتظامی

انتقاد نصیریان از حضور کم مردم و هنرمندان در ختم عزت الله انتظامی