مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 14:352018-08-21پزشكي

از حذف طرح پزشکان استقبال می کنیم/ اعتماد ، بزرگ ترین اشتباهم در تحول سلامت بود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس گزارشی که در قالب نظرسنجی های مردمی داده می شود، مردم قدردان خدمات جامعه پزشکی هستند و پزشکان و معلمان از بالاترین درصد اعتماد در جامعه برخوردارند.

- از حذف "طرح پزشکان" استقبال می کنیم/"اعتماد"، بزرگ ترین اشتباهم در "تحول سلامت" بود وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: براساس گزارشی که در قالب نظرسنجی های مردمی داده می شود، مردم قدردان خدمات جامعه پزشکی هستند و پزشکان و معلمان از بالاترین درصد اعتماد در جامعه برخوردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم گرامیداشت جایگاه ارزشمند پزشکان با بیان این که خوشحالیم که روز پزشک امسال با عید قربان و روز عرفه همزمان است، افزود: عید قربان، روز امتحان الهی برای حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) و مادر حضرت اسماعیل (ع) بود که با سربلندی از این امتحان الهی بیرون آمدند.

امیدواریم که ما نیز از امتحانات پیش رو سربلند بیرون بیاییم.

وزیر بهداشت با اشاره به این که سربلندی چیزی جز نیک اندیشی، درست کاری و گفتار نیک نیست و این همان دستورات دین است، گفت: به تعبیر علامه طباطبایی، دین اسلام در بسم الله الرحمن الرحیم خلاصه می شود و دین اسلام هم رحمانیت است و هم رحیمیت، گر چه ما بیشتر به جباریت آن توجه کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حذف طرح پزشکان استقبال می کنیم/ اعتماد ، بزرگ ترین اشتباهم در تحول سلامت بود

از حذف طرح پزشکان استقبال می کنیم/ اعتماد ، بزرگ ترین اشتباهم در تحول سلامت بود