مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 14:162018-08-21سياسي

دستاوردهای انقلاب امریکا را عذاب می دهد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال آمریکا را عذاب می دهد.

- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال آمریکا را عذاب می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در نشست خبری با مدیران رسانه های استان قزوین با بیان اینکه دشمن نگاه خود را به مشکلات داخلی و عوامل داخلی خود دوخته است، اظهار داشت: آمریکایی ها از اصل پیروزی انقلاب اسلامی هراس داشته و زجر می کشند و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 40 سال نیز آمریکا را عذاب می دهد.

وی افزود: امروز آمریکایی ها اذعان دارند که با وجود این همه دشمنی و تحریم دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف بر کسی پوشیده نیست و نفوذ جمهوری اسلامی امروز در حال گسترش است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: از اول انقلاب تاکنون آمریکایی ها 10 استراتژی را برای براندازی ایجاد کرده اند که هیچ کدام تا امروز موفق نبوده است و نمونه های آن را می توان دریافت.

معبودی خاطرنشان کرد: نفوذ جمهوری اسلامی ایران امروز موجب ناراحتی و زجر دشمنان و در رأس آنها آمریکا شده است به طوری که به اذعان آنها، انقلاب اسلامی تا مغز استخوان آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب امریکا را عذاب می دهد

دستاوردهای انقلاب امریکا را عذاب می دهد