مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-21سياسي

ناوگروه 55 ارتش به کشور بازگشت


ناو بالگردبر خارک و ناوشکن نقدی پس از پشت سر گذاشتن 71 روز دریانوردی و طی 15 هزار مایل دریایی در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناوگروه 55 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن نقدی پس از پشت سر گذاشتن 71 روز دریانوردی و طی 15 هزار مایل دریایی در منطقه یکم امامت نداجا پهلو گرفت.

امیر دریادار افشین تاشک فرمانده قرارگاه  مقدم ناوگان جنوب در مراسم استقبال از پنجاه و پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم امامت در بندرعباس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: نیروی انسانی مؤلفه مهم در توان رزمی هر کشوری است که در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود نیروی انسانی متخصص و متعهد باعث صلابت و نمایش قدرت نیروی دریایی در آب های آزاد و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان در شرایط ناامن جهانی شده است.

وی لازمه یک نیروی راهبردی را حضور مقتدرانه در آب های آزاد و بین المللی دانست و هدف از اعزام این ناوگروه ها را نشان دادن توانمندی، قدرت مبارزه با پروژه ایران هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه،حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف و ابلاغ پیام صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه 55 ارتش به کشور بازگشت

ناوگروه 55 ارتش به کشور بازگشت