مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 13:052018-08-21بين الملل

معاریو از زمان اعلام معامله قرن خبر داد


روزنامه عبری زبان معاریو از زمان اعلام طرح موسوم به معامله قرن توسط دولت آمریکا برای حل و فصل نزاع میان فلسطین و اسراییل خبر داد.

- روزنامه عبری زبان "معاریو" از زمان اعلام طرح موسوم به "معامله قرن" توسط دولت آمریکا برای حل و فصل نزاع میان فلسطین و اسراییل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی نوشت: تیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در تلاش است تا همزمان با سخنرانی ترامپ در جریان جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در سپتامبر آینده در نیویورک، طرح معامله قرن را ارائه دهد.

این روزنامه در ادامه به نقل از یک منبع نوشت: در حال حاضر مشخص نیست که این طرح در یک کنفرانس مطبوعاتی علنی شود یا اینکه رییس جمهوری آمریکا خودش بندهای این طرح را در جریان سخنرانیش در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کند.

از سوی دیگر، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که ترامپ و محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه آینده میلادی در نیویورک با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

طرح معامله قرن آمریکا در مقابل واگذاری امتیازاتی به اسراییل، با تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی شامل نیمی از کرانه باختری، تمام نوار غزه و چند محله از بیت المقدس شرقی موافقت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاریو از زمان اعلام معامله قرن خبر داد

معاریو از زمان اعلام معامله قرن خبر داد