مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 12:452018-08-21سياسي

نشست خبری اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد


نوزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از دوم تا هفتم شهریور ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا گلرو مفرد دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری نوزدهمین نشست سالانه این اتحادیه ، اظهار کرد: نوزدهمین نشست سالیانه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل امسال از دوم آغاز خواهد شد و در افتتاحیه این نشست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان، استاندار کرمانشاه و رییس دانشگاه رازی کرمانشاه حضور دارند.

بر طبق سنوات گذشته صبح ها کمیسیون های پنج گانه و کمیسیون آموزش تشکل ها، روابط عمومی، تبلیغات و فرهنگی برگزار و بعد از ظهرها میهمانان سیاسی و لشگری و کشوری سخنرانی خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور نمایندگان اهل سنت در این نشست، گفت: در مقطع کنونی نقش وحدت و مقاومت بسیار حائز اهمیت است و از سوی دیگر اختلافات کلیدی در جوامع مسلمان دیده می شود و این مسئله توسط برخی کشورهای اسلامی دامن زده شده است و متأسفانه وحدت نادیده گرفته شده است.

این فعال سیاسی گفت: ایران به عنوان پرچم دار جمع کردن کشورها کنار هم پا به عرصه گذاشته و اقدامات زیادی انجام داده و سبب هم گرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد

نشست خبری اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد