مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 11:202018-08-21فرهنگي

نظام صنفی هنرمندان می تواند مشکلات آنها را حل کند


امیدواریم نظام صنفی هنرمندان که می تواند بسیاری از مشکلات هنرمندان را حل کند، هر چه سریع تر ایجاد شود.

- مدیرعامل خانه هنرمندان گفت: امیدواریم نظام صنفی هنرمندان که می تواند بسیاری از مشکلات هنرمندان را حل کند، هر چه سریع تر ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان، مجید رجبی معمار، در نشست مدیران روابط عمومی انجمن های هنری با اشاره به ایجاد نظام صنفی هنرمندان گفت: خانه هنرمندان ایران در سال های اخیر با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال ایجاد نظام صنفی هنرمندان است.

خوشبختانه با همکاری خوب کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اقدامات مثبتی صورت گرفته است و امیدوارم ایجاد این نظام صنفی که می تواند بسیاری از مشکلات هنرمندان و انجمن های هنری را حل کند، هرچه سریع تر ایجاد شود.

به گفته او، با ایجاد این نظام صنفی، بخش عمده ای از مسائل هنرمندان به خود هنرمندان طبق قانون واگذار می شود و آنها می توانند مسائل خود را بیرون از دشواری موجود حل کنند.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران با اشاره به فرا رسیدن بیستمین سالگرد تاسیس خانه هنرمندان ایران بیان کرد: سال آینده بیستمین سال تاسیس خانه هنرمندان ایران است، بنا داریم با توجه به این موضوع، مجموعه برنامه های مختلفی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام صنفی هنرمندان می تواند مشکلات آنها را حل کند

نظام صنفی هنرمندان می تواند مشکلات آنها را حل کند