مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 09:552018-08-21سياسي

ضرورت جایگزینی خدمه ایرانی به جای خارجی در شناورهای صیادی در آب های داخلی


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر پایش خدمه خارجی شناورهای صیادی در آب های ایران تاکید کرد و گفت: خدمه خارجی در شناورهای صیادی در آبهای کشور باید علاوه بر مجوز قانونی برای ورود به کشور دارای پرونده اشتغال در ایران نیز باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز اکرمی در نشست کارگروه اتباع خارجی استان، ضمن علام این مطلب افزود: طبق گزارشات بخشی از خدمه شناورهای صیادی در آب های سرزمینی را اتباع خارجی تشکیل داده اند که باید به کارگیری از خدمه خارجی در شناورهای صیادی با دقت رصد شود.

وی بر جایگزینی خدمه ایرانی به جای خارجی در شناورهای صیادی در آب های داخلی تاکید و بیان کرد: سه دستگاه متولی امر یعنی شیلات، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل اتباع خارجی باید پایش دقیقی بر بکارگیری از خدمه خارجی در شناورهای صیادی آبهای کشور داشته باشند.

اکرمی تصریح کرد: هر شناوری که در آب های ایران اقدام به صید آبزیان دارد باید از خدمه و کادر فنی ایرانی استفاده کند و سه دستگاه متولی نیز برای جایگزینی خدمه خارجی غیر قانونی با ایرانی ها در شناورهای صیادی برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که خدمه خارجی غیر قانونی در آب های کشور بر روی شناورهای صیادی فعالیت کند، باید نظارت در این بخش را به حداکثر رساند و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جایگزینی خدمه ایرانی به جای خارجی در شناورهای صیادی در آب های داخلی

ضرورت جایگزینی خدمه ایرانی به جای خارجی در شناورهای صیادی در آب های داخلی