مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 09:512018-08-21اقتصادي

ساعت کاری ادارات استان تهران به حالت اولیه بازگشت


ساعت کاری ادارات این استان از ابتدای شهریورماه امسال به حالت قبلی و اولیه باز می گردد و شروع کار نهاد ها دیگر از ساعت 6: - 30 صبح نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استاندار تهران اعلام کرد: ساعت کاری ادارات این استان از ابتدای شهریورماه امسال به حالت قبلی و اولیه باز می گردد و شروع کار نهاد ها دیگر از ساعت 6:30 صبح نخواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ شروع کار ادارات تا نیمه تیرماه امسال از ساعت 8 صبح بود که به علت تشدید گرما و افزایش مصرف انرژی از این زمان تا آخر مردادماه جاری ساعت کاری نهاد های اجرایی از 6:30 تا 13:30 و 14 در پایتخت و شهرستان های استان تهران اعلام شده بود.

محمد حسین مقیمی ضمن تشکر از مردم به علت همراهی با این سیاست و تغییر ساعت کاری تاکید کرد که با این تغییر زمان، ترافیک صبح و عصرگاهی در کلانشهر تهران و سایر شهرستان های استان کاهش چشمگیری داشت و روزانه 400 مگاوات برق نیز صرفه جویی شد.

وی افزود: درحال بررسی پیشنهاد تعیین پلکانی ساعت کاری ادارات، مدارس، دانشگاه ها و مشاغل آزاد برای نیمه دوم سال (از مهرماه) هستیم که بسته پیشنهادی به هیات دولت ارسال خواهد شد.

مقیمی توضیح داد: بر اساس این پیشنهاد ساعت شروع کاری ادارات با آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه ها و نیز مشاغل آزاد متفاوت خواهد بود تا بار ترافیک بویژه در پایتخت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات استان تهران به حالت اولیه بازگشت

ساعت کاری ادارات استان تهران به حالت اولیه بازگشت