مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 09:062018-08-21سياسي

هاشمی در آستانه ورود به سال دوم دوره پنجم شورا: شورای شهر پنجم شورای مردم است!


رییس شورای شهر تهران با اشاره به پایان اولین سال دوره پنجم شورا گفت: شورای مردم فصل مناسبی از این دوره است و شورای پنجم نه تنها شورای یکدست بلکه همدل و همراه بود و از تعصب و لجاجت فاصله داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در هشتاد ویکمین جلسه علنی شورای شهر تهران و آخرین جلسه صحن علنی سال نخست شورای پنجم ضمن گرامیداشت روز عرفه و عید سعید قربان گفت: برای بزرگان دین روز عرفه به تعبیری مهمترین روز سال است چرا که در عرفه انسان به تعامل و تفکر در خود و رابطه اش با خدا می پردازد، عرفه روز شناخت و کسب معرفت است و هر کس خویش را بشناسد خدا را شناخته است.

  وی ادامه داد: درک معنا و مفهوم عرفه مقدمه درک و بهره گیری از عید قربان است در عید قربان انسان تاریکی ها، کدورت ها و منیت های درون خود را که در عرفه کشف کرده است پالایش می کند و نفس خود را قربانی می کند تا به خداوند تقرب بجوید.

  رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در سال نخست می باشد گفت: اگر بخواهیم برای این شورا عنوانی را انتخاب کنیم شورای مردم بسط مناسبی است.

چرا که این شورا بالاترین نصاب مشارکت مردمی و آراء شهروندان در تاریخ ایران را رقم زده است و این مسئولیت سنگینی را از سوی شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی در آستانه ورود به سال دوم دوره پنجم شورا: شورای شهر پنجم شورای مردم است!

هاشمی در آستانه ورود به سال دوم دوره پنجم شورا: شورای شهر پنجم شورای مردم است!