مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:562018-08-21سياسي

انبار کالاهای برقی و لوازم خانگی احتکار شده در زاهدان کشف شد


حجم زیادی کالاهای برقی و لوازم خانگی که با نیت سوء و هدف سودجویی بیشتر در یک انبار احتکار شده بود توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سیستان وبلوچستان در شهر زاهدان کشف شد.

- حجم زیادی کالاهای برقی و لوازم خانگی که با نیت سوء و هدف سودجویی بیشتر در یک انبار احتکار شده بود توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سیستان وبلوچستان در شهر زاهدان کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان، در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و برگرداندن آرامش روانی به جامعه، تیم های تخصصی پایش و رصد بازار توسط سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان وبلوچستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

این تیم ها در رصد شبانه روزی خود و اشراف اطلاعاتی مناسب با بهره گیری از اخبار مردمی که از طریق تماس با سامانه 114 ستادخبری اطلاعات گرفته شده بود موفق شدند یک انبار مملو از لوازم خانگی و برقی احتکار شده در زاهدان را کشف کنند.

پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه استان پس از هماهنگی با مقام قضایی، با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیزات حکومتی عصر روز گذشته با ورود به این انبار مقدار زیادی کالاهای احتکار شده را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار کالاهای برقی و لوازم خانگی احتکار شده در زاهدان کشف شد

انبار کالاهای برقی و لوازم خانگی احتکار شده در زاهدان کشف شد