مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:562018-08-21حوادث

پلمب انبار مواد غذایی تاریخ گذشته و تقلبی در خمینی شهر


فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله مواد غذایی تاریخ گذشته و تقلبی از انبار یکی از فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی جعفری نژاد اظهار کرد: مأموران این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر وجود کالاهای غیربهداشتی، تاریخ گذشته و تقلبی در انبار یکی از فروشگاه های زنجیره ای موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و کسب اطمینان از درستی موضوع و شناسایی دقیق انبار مذکور، به همراه نمایندگان اداره بهداشت و اتاق اصناف از این انبار بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات محموله مواد غذایی غیربهداشتی، تاریخ گذشته و تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان داشت: اقلام کشف شده شامل 240 شیشه 500 گرمی سس مایونز، 480 بطری روغن زیتون، 250 بطری روغن کنجد تاریخ گذشته و غیربهداشتی به همراه 24 عدد شیشه یک کیلویی عسل و 180 عدد بطری یک لیتری آبلیمو تقلبی است.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده با اداره تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت شهرستان، انبار مذکور توسط مأموران این فرماندهی پلمب شد.

جعفری نژاد با بیان این که در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب انبار مواد غذایی تاریخ گذشته و تقلبی در خمینی شهر

پلمب انبار مواد غذایی تاریخ گذشته و تقلبی در خمینی شهر