مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 19:562018-08-20اقتصادي

نادیده گرفتن سرمایه های روستایی آفت توسعه است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور گفت: شروع توسعه از منظر من روستاها است چون در همه دنیا بحث می شود که پایلوت اجرای طرح ها در مکان های کوچک باشد که روستاها دارای چنین شرایطی هست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید ابوالفضل رضوی عصر امروز در نشست با جوانان ایده پرداز روستایی استان گلستان، اظهار کرد: توسعه فرآیندی مستمر، برنامه ای هدف دار، جمعی و مشارکتی با توقف ناپذیری به منظور بهبود کمی و کیفی زندگی افراد جامعه است.

وی اضافه کرد: زمان توسعه زمانی است که مردم آموزش دیده باشند و اراده برای هدف مورد نظر وجود داشته باشد و آموزش در توسعه حرف اول را می زند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: مکان شروع توسعه از منظر من روستاها است چون در همه دنیا بحث می شود که پایلوت اجرای طرح ها در مکان های کوچک باشد که روستاها دارای مکان های کوچک و دارای افراد آموزش پذیر و با انگیزه رشد و پیشرفت است.

رضوی گفت: توسعه روستایی نیاز مبرم و حیاتی کشور است و بالای 50 درصد از وسعت کشور ایران در اختیار روستاییان است، 21 میلیون و 670 هزار نفر جمعیت روستایی کشور است که عدد مطلق روستاییان کشور از سال 1355 تا امروز یکی است اما درصد آن تفاوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن سرمایه های روستایی آفت توسعه است

نادیده گرفتن سرمایه های روستایی آفت توسعه است