مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 19:362018-08-20اقتصادي

تکیه بر منابع زیرزمینی مانعی در رسیدن به اقتصاد برتر است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد نخبگان گفت: با یک فرهنگ غلط در جامعه زندگی می کنیم و کشوری که پایه های اقتصادی آن بر مبنای منابع زیرزمینی بنا شده باشد به اقتصاد برتر دست پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سورنا ستاری امشب در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: با یک فرهنگ غلط در جامعه زندگی می کنیم و کشوری که پایه های اقتصادی آن بر مبنای منابع زیرزمینی بنا شده باشد به اقتصاد برتر دست پیدا نمی کند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد نخبگان با اشاره به اینکه آنچه پایه رشد اقتصادی را تشکیل می دهد کارآفرینی است و هیچ بچه پولداری کارآفرین نمی شود، افزود: ارزش افزوده ای که از منابع زیرزمینی بدست می آید ارزش دارد.

وی با بیان اینکه کشور هر چه هنر داشت در اصفهان سرمایه گذاری کرد اما با این حجم از سرمایه گذاری تنها هوای آلوده، کمبود منابع آب و بیکاری جوانان حاصل این استان شد، ادامه داد: در صنعت مدرن و جدید دودکش معنا ندارد و آنچه در حال حاضر باعث رشد در استانی مثل چهارمحال و بختیاری در حوزه دانش بنیان می شود محیط زیست است نه پول و بودجه.

ستاری پایه اقتصاد دانش بنیان را نیروی انسانی تحصیل کرده دانست و عنوان کرد: ایجاد محیط کسب و کار و کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری راهی است تا پتانسیل های جوان و نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر منابع زیرزمینی مانعی در رسیدن به اقتصاد برتر است

تکیه بر منابع زیرزمینی مانعی در رسیدن به اقتصاد برتر است