مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 17:362018-08-20بين الملل

تحلیلگر «میدل ایست آی»: پامپئو در توهم است، ایران تحت سلطه آمریکا درنخواهد آمد


یک تحلیلگر مسائل منطقه در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت، ایران ساختاری ریشه دار و مشروع دارد و آمریکایی ها در رسیدن به اهداف خود موفق نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحلیلگر میدل ایست آی  اخیرا در گفت و گو با خبرگزاری روسی  اسپوتنیک درباره شکل گرفتن کمیته ویژه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت، آمریکا چهاردهه است که امور ایران را با دقت زیرنظر دارد و با برپایی ناآرامی ها در امور داخلی این کشور مداخله می کند.

وی ادامه داد، آمریکا با شعله ورکردن ناآرامی ها به عنوان بخشی از سیاست پنهان تغییر نظام ایران در تلاش است و فکر نمی کنم شکل گرفتن این گروه چیزی غیر از  ادامه سیاست های شکل گرفته آمریکا علیه ایران باشد.

وی در ادامه گفت، هر تحلیلگری می داند که سیاست اعلام نشده آمریکا در قبال ایران تغییر ساختار سیاسی این کشور و به منظور ایجاد وضعیتی سیاسی است که بتواند این کشور را متحد خود کند و به وضعیت قبل از سال  79 میلادی برگرداند.

وی در ادامه درباره رویکردهای مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در قبال ایران نیز گفت، بی شک دولت کنونی آمریکا جنگ طلب تر از دولت های قبلی  و به طور قابل توجهی از جورج دابلیو بوش رییس جمهور پیشین آمریکا هم جنگ طلب تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر «میدل ایست آی»: پامپئو در توهم است، ایران تحت سلطه آمریکا درنخواهد آمد

تحلیلگر «میدل ایست آی»: پامپئو در توهم است، ایران تحت سلطه آمریکا درنخواهد آمد