مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 17:252018-08-20سياسي

تولید سوپرجاذب ارگانیک گیاهی بریا مقابله با کم آبی


رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به تولید سوپرجاذب ارگانیک گیاهی برای اولین بار در کشور، این محصول را یکی از دستاوردهای مهم در راستای حل معضل کم آبی در حوزه کشاورزی در استان دانست.

- رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به تولید "سوپرجاذب ارگانیک گیاهی" برای اولین بار در کشور، این محصول را یکی از دستاوردهای مهم در راستای حل معضل کم آبی در حوزه کشاورزی در استان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش جهادگران دانشگاهی آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد.

دکتر عاقلی، رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به برنامه های این نهاد انقلابی و جهادی در استان در برنامه ششم توسعه اظهار کرد: راه اندازی پارک علم و فناوری تخصصی کشاورزی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه در استان و راه اندازی پژوهشکده توسعه فناوری های سبز از جمله برنامه های این نهاد در برنامه ششم توسعه است که زیرساخت های این دو مورد انجام شده و منتظر کسب مجوز برای راه اندازی آنها و ارائه خدمات هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های حوزه پژوهش جهاد دانشگاهی استان در بخش شیمی تجزیه، مدیریت کسب و کار و متابولیت های ثانویه گیاهی و انجام 457 طرح پژوهشی از سال 84تاکنون در این واحد، تصریح کرد: شش دستاورد ارزشمند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سوپرجاذب ارگانیک گیاهی بریا مقابله با کم آبی

تولید سوپرجاذب ارگانیک گیاهی بریا مقابله با کم آبی