مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 15:462018-08-20اقتصادي

اجاره ویلا، هیچ وقت به این سادگی نبوده است


اجاره آنلاین ویلا، سوییت،کلبه در سامانه رزرواسیون اینترنتی اقامتگاه های مردمی «جاجیگا»، راهکاری خلاقانه در جهت کاهش هزینه های سفر، ایرانگردی و افزایش رونق گردشگری داخلی است.

- اجاره آنلاین ویلا، سوییت،کلبه در سامانه رزرواسیون اینترنتی اقامتگاه های مردمی جاجیگا ، راهکاری خلاقانه در جهت کاهش هزینه های سفر، ایرانگردی و افزایش رونق گردشگری داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو،اجاره ویلا، سوییت، کلبه و هر نوع اقامتگاه مردمی به صورت اینترنتی، راهکاری خلاقانه و نو محسوب می شود که با تلاش هوشمندانه استارتاپ جاجیگا، در حال تبدیل شدن به کسب وکاری سودمند برای گردشگرها و ایرانگردها از یک سو و صاحبان اقامتگاه های اجاره ای از سوی دیگر است.

ایران چهار فصل، سرزمین فوق العاده ای برای سفر و گردش در تمام فصول سال است، اگر تا به حال ایرانگردی را دشوار و گران یافته اید، جاجیگا را به عنوان یک دوست راهنما برای سفر و ایرانگردی در نظر بگیرید! جاجیگا، یک سامانه رزرواسیون روزانه ویلا، سوییت، کلبه، اقامتگاه بوم گردی، آپارتمان و منزل مبله است که اماکن اقامتی متنوعی را در سراسر کشور پیشنهاد می کند.

می توانید با مراجعه به سایت جاجیگا، پس از انتخاب مقصد سفر و مدت زمان اقامت، فهرستی از ویلاها و اقامتگاه های موجود را مشاهده کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره ویلا، هیچ وقت به این سادگی نبوده است

اجاره ویلا، هیچ وقت به این سادگی نبوده است