مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 14:462018-08-20سياسي

برخورداری از فرصت های محیط زیست یکی از اهداف مهم توسعه پایدار است


استفاده از تکنولوژی نوین و آموزش های روزآمد، حفاظت علمی و برخورداری متناسب از فرصت های محیط زیست یکی از اهداف مهم توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشکده محیط زیست کرج، اسکندر امیدی نیا، رییس دانشکده محیط زیست گفت: به منظور اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و موضوع پایش مستمر منابع آب، خاک و هوا و به استناد ماده 123 قانون برنامه ششم توسعه، دوره های آموزشی ویژه ای تعریف و طراحی شده است که طبق برنامه اجرا می شود.

امیدی نیا بیان داشت: بر اساس آیین نامه خود اظهاری در پایش آلودگی محیط زیست و شیوه نامه آزمایشگاه های معتمد که صدور، تمدید و ارتقای گواهینامه آزمایشگاه های معتمد را منوط به الزام آموزش و ارتقا توانمندی پرسنل آزمایشگاه معتمد دانسته این دوره ها برگزار می شود.

رییس دانشکده محیط زیست با اشاره به اینکه یکی از درس های اشتباهات فراوان زیست محیطی در سال های گذشته، ترس از کاربست تکنولوژی های نوین در برخورداری، پایش و ارزیابی فعالیت های زیست محیطی بود، افزود: به عبارت دیگر لازمه اجتناب از مسائل زیست محیطی، نفی صنعتی شدن و توسعه اقتصادی نیست که این خود، عین پاک کردن صورت مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری از فرصت های محیط زیست یکی از اهداف مهم توسعه پایدار است

برخورداری از فرصت های محیط زیست یکی از اهداف مهم توسعه پایدار است