مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 13:212018-08-20دانش

فرآیند اصلاح سیاست های نادرست در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران گفت: با روی کار آمدن ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، فرآیند اصلاح رویدادهای نادرست در این دانشگاه به تدریج اتفاق می افتد، - زمان لازم است تا برخی از سیاست های غلط در دانشگاه آزاد از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسماعیل حشمتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته در مجتمع آفتاب شهرری برگزار شد بیان کرد: تجربه تاریخی ارتباط آمریکا با سایر کشور ها نشان می دهد که دشمن همیشه منتظر بوده است تا از فرصت پیش آمده استفاده یا سوء استفاده کند و منابع ملی ما را به غارت ببرد.

وی افزود: همانطور که آمریکا به مصدق چراغ سبز نشان داد، اما زیر قولش زد و او را با یک کودتا برکنار کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران با بیان اینکه اگر قرار بود مشکل با مذاکره حل شود چرا برجام را پاره کردند و دوباره درخواست مذاکره دارند خاطرنشان کرد: خط مشی آمریکا در روابط بین الملل این گونه است که برگه های امتیاز حریف را بگیرد و به آنان چیزی ندهد، تا جایی که برگه ها تمام شود.

حشمتی ادامه داد: این درسی است برای دولت مردان کشور، نگاه ما باید این گونه باشد؛ باید در برابر آمریکا از موضع قدرت سخن گفت، هر زمان یک کشور با زبان قدرت در مقابل آمریکا و سیاست های خصمانه او می ایستد آن ها کوتاه می آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند اصلاح سیاست های نادرست در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است

فرآیند اصلاح سیاست های نادرست در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است