مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 12:002018-08-20اجتماعي

طراحی بروشور اطلاع رسانی «نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران»


بروشور اطلاع رسانی «نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران» درباره ضرورت تفکیک سیستم دفع آب باران از فاضلاب شهری در ساختمان ها از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طراحی شد.

- طراحی بروشور اطلاع رسانی نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران بروشور اطلاع رسانی نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران درباره ضرورت تفکیک سیستم دفع آب باران از فاضلاب شهری در ساختمان ها از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طراحی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه صالح معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان با بیان این مطلب گفت: این بروشور برای اطلاع رسانی به مالکین ساختمان ها، مهندسین طراح، ناظر و مجری ساختمان و متقاضیان صدور پروانه های ساختمانی در شهر تهران طراحی شده است.

وی افزود: در صورت جدا نشدن لوله های آب باران از لوله های فاضلاب ساختمان، آب باران به جای نفوذ به زمین وارد شبکه فاضلاب شهری می شود که ضمن آسیب رسانی به تأسیسات فاضلاب شهری، موجب عدم تغذیه سفره های آب زیرزمینی و تشدید مشکل فرونشست شهر تهران و خسارات ناشی از آن می شود.

وی گفت: بر اساس آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب سال 86 و در بخش هشتم مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان بر شبکه مجزای آب باران از شبکه فاضلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بروشور اطلاع رسانی «نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران»

طراحی بروشور اطلاع رسانی «نقش آب باران در کاهش اثرات فرونشست زمین در شهر تهران»