مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 10:152018-08-20اجتماعي

مهارت آموزی، رمز ایجاد اشتغال موفق


استاندار قزوین با اشاره به این که آموزش های جامعه باید مهارت محور شوند، گفت: اشتغال موفق با مهارت آموزی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد زاهدی در آیین تجلیل از مدال آوران مسابقات ملی مهارت که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته مهارت ها صرفاً براثر تجربه به دست می آمد اما امروزه مهارت آموزی چون با فناوری و ماشین آلات ارتباط دارد با آموزش در کنار تجربه به دست می آید.

وی با اشاره به این که در جامعهٔ امروز نیاز به آموزش های فنی و حرفه ای بیش از پیش احساس می شود، ادامه داد: به دلیل رشد فناوری و تخصصی شدن بسیاری از مشاغل امروزه دنیا به سمت آموزش های مهارت محور حرکت کرده و ما نیز در این عرصه باید قدم برداریم.

استاندار قزوین بابیان این که امروزه اهمیت مهارت های فنی و حرفه ای بیش از پیش بر همگان روشن شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون بدون مهارت رشد و تعالی در شغل های مختلف ممکن نیست و حتی اگر یک فرد بدون مهارت شغلی نیز صاحب شغلی باشد از نظر روحی و روانی در مضیقه خواهد بود.

وی بابیان این که زمانی فرانسه 1150 عنوان شغلی و ایران 150 عنوان شغلی داشت، گفت: امروزه افزایش عنوان های شغلی و تخصصی شدن بسیاری از پیشه ها در سطح جهان و کشور ضرورت مهارت آموزی را توجیه می کند که باید این مهم از طریق دستگاه های مرتبط ازجمله س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی، رمز ایجاد اشتغال موفق

مهارت آموزی، رمز ایجاد اشتغال موفق