مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 10:062018-08-20سياسي

دولت مردان اشتباه برجام را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند


دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از دولت مردان کشور انتظار می رود اشتباهی که در برجام و مذاکرات انجام دادند را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، راهب محمدی دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به تبیین نتایج برجام پرداخت و گفت: مسولین اجرایی کشور باید از ملت بخاطر عدم توانایی در حل مشکلات اقتصادی اخیر عذر خواهی کرده و با گوش دادن به راهکار های ارائه شده توسط دانشگاهیان و فرهیختگان کشور در این زمینه و استفاده از مدیران جوان دغدغه مند، هرچه سریع تر به دنبال حل مشکلات اقتصادی بخصوص معیشتی مردم باشند.

محمدی ضمن یادآوری مسائل و جریانات پیرامون برجام، تصریح کرد: از دولت مردان کشور انتظار می رود اشتباهی که در برجام و مذاکرات انجام دادند را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند و با واگذاری کار به کاردان معضلات اقتصادی کشور را مرتفع کرده و در روند اجرایی بازار تغییرات اساسی انجام دهند تا بیش از این فشار بر ملت وارد نشود.

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت اقتصادی کشور را خاطر نشان کرد و گفت: همه باید سعی کنند تا تهدیدات اقتصادی موجود را به فرصت های بهتر و مناسب ترب برای کشور تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردان اشتباه برجام را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند

دولت مردان اشتباه برجام را در حوزه اقتصاد تکرار نکنند