مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 09:552018-08-20سياسي

بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیمه اول سال آینده به پایان می رسد


رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از پایان بازسازی مناطق زلزله زده استان در نیمه ابتدایی سال آینده خبر داد.

- "بازسازی" مناطق زلزله زده کرمانشاه نیمه اول سال آینده به پایان می رسد رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از پایان بازسازی مناطق زلزله زده استان در نیمه ابتدایی سال آینده خبر داد.

رضا خواجه ای در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به روند مطلوب بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: با روند موجود و در صورت تداوم همکاری و مشارکت مردم پیش بینی می شود برنامه بازسازی طبق برنامه پیش رفته و کار بازسازی مناطق زلزله زده استان نیمه ابتدایی سال آینده به پایان برسد.

وی با اشاره به شناسایی 35 هزار واحد احداثی اولویت اول و دوم در مناطق زلزله زده استان، گفت: از این تعداد 20 هزار واحد اولویت اول و 15 هزار واحد اولویت دوم است که کار بازسازی هردو اولویت تواما در حال انجام است.

خواجه ای تصریح کرد: از مجموع این تعداد پی کنی 32 هزار واحد انجام شده، 28 هزار واحد آرماتوربندی شده، 26 هزار و 500 واحد بتن فونداسیون انجام شده، 20 هزار و 500 واحد اجرای اسکلت صورت گرفته، 17 هزار و 500 واحد دیوارچینی شده و در نهایت برای 14 هزار و 500 واحد اجرای سقف انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیمه اول سال آینده به پایان می رسد

بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیمه اول سال آینده به پایان می رسد