مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 09:052018-08-20فناوري

حملات فیشینگی در کمین کاربران آفیس 365


محققان فعال در حوزه امنیت سایبری به کاربران نرم افزار مایکروسافت آفیس 365 هشدار داده اند که در معرض حملات فیشینگی قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت هکرنیوز، واژه فیشینگ یا Phishing که مختصرا از عبارتPassword Harvesting Fishing به معنای بدست آوردن رمز عبور از طریق طعمه به دست آمده و ساخته شده است، یکی از حملات سایبری شناخته شده مبتنی بر مهندسی اجتماعی است که با فریب دادن کاربران موردنظر اطلاعات محرمانه و خصوصی آن ها از جمله رمز عبور، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات شخصی و محتوای به اشتراک گذاشته شده آن ها در شبکه های اجتماعی را بدست می آورند.

محققان و متخصصان امنیت سایبری پیش تر هم بارها هشدار داده بودند که برخی از ای میل هایی که توسط کاربران نرم افزار مایکروسافت آفیس 365 دریافت می شود، حاوی حملات سایبری و فیشینگی است که حفاظ امنیتی این برنامه که مبتنی بر فناوری نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است، را دور می زند.

به گونه ای که این نرم افزار علی رغم سیستم و فناوری های پیشرفته و پیچیده اش، نمی تواند آلوده بودن این ای میل ها را تشخیص دهد، بنابراین کاربران و اطلاعاتشان را در معرض خطر حملات سایبری و فیشینگ قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات فیشینگی در کمین کاربران آفیس 365

حملات فیشینگی در کمین کاربران آفیس 365