مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 08:462018-08-20بين الملل

30 داعشی در چنگ ارتش سوریه در صحرای سویداء


ارتش سوریه ضمن بازداشت 30 عنصر داعش توانست تحرکات عناصر این گروه در جنوب و شرق ارتفاعات «الصفا» برای شکست محاصره خود را ناکام بگذارد.

- ارتش سوریه ضمن بازداشت 30 عنصر داعش توانست تحرکات عناصر این گروه در جنوب و شرق ارتفاعات الصفا برای شکست محاصره خود را ناکام بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش سوریه و نیروهای همپیمان به عملیات خود در اطراف ارتفاعات الصفا در عمق صحرای سویداء برای پاکسازی آن از وجود عناصر داعشی ادامه می دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که نیروهای سوری شامگاه گذشته موفق شدند در اطراف ارتفاعات صفا سه خودروی تروریست ها را منهدم کنند.

ارتش سوریه ضمن تحکیم مواضع خود در اطراف این ارتفاعات، حلقه محاصره مقرهای داعش در این منطقه را تنگ تر کرده و هر گونه تحرک عناصر این گروه برای شکست این محاصره را ناکام گذاشته است.

یک گروه از عناصر داعش بعدازظهر یکشنبه (روز گذشته) قصد داشت از محور منطقه قبرستان الشیخ یاسین واقع در جنوب غرب الصفا دست به تحرکاتی برای شکست محاصره بزند که ارتش سوریه این تحرکات را ناکام گذاشت.

یک گروه دیگر از داعشی ها نیز در تلاش بودند که در محور تل غانم در شرق الصفا محاصره خود را در هم شکنند که موفق به این کار نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 داعشی در چنگ ارتش سوریه در صحرای سویداء

30 داعشی در چنگ ارتش سوریه در صحرای سویداء